Позитивно коришћење интернета и мобилног телефона

Циљ часа: Упознати ученике с позитивним аспектима коришћења интернета и мобилних телефона. Развити свест о томе како технологија може побољшати учење, комуникацију и креативност. Подстицати ученике да користе интернет и мобилне телефоне на конструктиван и одговоран начин.

    Задаци часа: Објаснити значај и предности интернета и мобилних телефона у свакодневном животу. Идентификовати позитивне примере коришћења технологије. Подстицати ученике на развијање здравих навика у коришћењу технологије.

    Увод:

    Активности:

    • Поздрав и уводна активност: Наставник поздравља ученике и поставља питање: „Које су неке позитивне ствари које сте урадили користећи интернет или мобилни телефон?“ Ученици дају кратке одговоре, а наставник их записује на табли.
    • Кратка дефиниција: Наставник објашњава појам интернета и мобилних телефона, наглашавајући њихову улогу у свакодневном животу.

    Главни део:

    Активности:

    • Позитивна коришћења интернета: Наставник истиче предности коришћења интернета, као што су:
      1. Образовање: Приступ образовним ресурсима, онлајн курсеви, видео лекције, интерактивни алати.
      2. Истраживање: Лако доступне информације о различитим темама, научне студије, чланци.
      3. Комуникација: Лако повезивање с пријатељима, породицом и колегама путем друштвених мрежа и апликација за размену порука.
    • Позитивна коришћења мобилних телефона: Наставник истиче предности коришћења мобилних телефона, као што су:
      1. Апликације за продуктивност: Користите апликације за организовање времена, подсећање, белешке и управљање задацима.
      2. Забава и креативност: Играње игара, стварање и дељење креативног садржаја, као што су фотографије и видео снимци.
      3. Здравље и благостање: Користите апликације за фитнес, медитацију и праћење здравља.
    • Групна дискусија: Ученици се деле у мале групе и добијају задатак да размисле о следећим питањима:
    • „Како можете искористити интернет и мобилне телефоне за побољшање свог учења и развоја?“
    • „Које корисне апликације или веб-сајтове сте открили и како вам помажу?“

    Завршни део:

    Активности:

    • Резиме: Наставник резимира кључне концепте о позитивном коришћењу интернета и мобилних телефона.
    • Провера разумевања: Постављање питања као што су: „Које су предности коришћења интернета и мобилних телефона у вашем свакодневном животу?“ и „Како можемо побољшати наше навике у коришћењу технологије?“
    • Закључна порука: Подстицање ученика да буду одговорни корисници технологије и да делите своје знање о томе како да користе интернет и мобилне телефоне на конструктиван начин.

    Домаћи задатак (опционо):

    • Ученици могу написати кратак састав о томе како могу позитивно користити интернет и мобилне телефоне и предлоге за побољшање својих навика у коришћењу технологије.

    Za vreme korišćenja bilo koje stranice na veb-sajtu egeografija.rs, možemo da sačuvamo određene informacije na korisnikov uređaj, putem “kolačića” (eng. “cookies”).